Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yürütmek dâhilin en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının tafsilatlı izahatını aşağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en çarkıt ve en güzel malum dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu münasebet noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri kafaarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine irtibatlar ve teknik özetler evet da iş özetleri hakkında malumat dâhilerebilir. E-postalarınızın elden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını bulmak dâhilin eder göndermek eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel dâhilerik ve rağbet çekici teklifler katılımı tezyit etmek konusunda çok sorune yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar bina etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en meşakkatlilü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Zevk ve muayene dâhilin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin yıllardır korner taşı konumunda. Videoteyp parsellemek, içeriğinizi elan bir küme insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher teşvik edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rağbet çekici şekilde göndermek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, belli başlı bir erek kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Facebook hala dünyanın en heybetli sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B müşteriları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile destelantı bina etmek dâhilin harika bir taraf. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı dâhilerik türlerine ehil olsa da tümü bayağı videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden elbette duman etmek istediğinizi her bugün çekmece önünde bulundurun ve buna göre aranjman mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en güzel şekilde sebeplenmek dâhilin dijital pazarlama taktiklerini daima uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir küme enerjik kullanıcıevet ehil. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kesik ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Ama sosyal medyada başüstüneğu üzere mesajlar kesik ve öz olursa aktif hale hasılat. Pazarlama ekipleri, tek dimdik dâhileren kesik ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar rağbet çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, içeriğiniz erek kitlenizin amaç ve rağbet yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme dâhilin eder sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, malumat görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, haber bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital posta kartları üzere dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm dâhileriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, taharri sonuçlarında elan koca sıralarda ve elan kesif görülür, içeriğinize yoğunluk peşışı sağlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna merbutdır. Web içeriğinizde güzel araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir küme sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu elan güzel hale getirir, yoğunluk ve devirtürme konusunda elan koca gerilar sağlar. Erdemli itibarlı üçüncü cephe sayfalardan örgensel irtibatlar yok etmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir irtibatya gelen her tıklama dâhilin ödeme mimarilır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik temizışlarında fonlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), heybetli hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve destelantı göstermesi dâhilin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk münasebet noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çallıkışmasıyla tanılamatabilir. Hatta web sitenizi taharri motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme oranını (elan bir küme tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.